MOLT ALERTA AMB ELS GRUPS DE WHATSAPP

 


Vaig obrir  un grup de Whatsapp amb uns amics amb els que normalment faig soparillos, una setmana anam a ca un, una setmana anam a ca un altre i així successivament.

El dissabte passat em tocava a mi preparar el sopar, hi va haver de tot, torrada de carn, embotits, una bona picada de gambes a la panxa, vi blanc i vi negre, begudes espirituoses diverses, cerveses, ensaïmada, gelats, etc.

El sopar va anar molt bé, fins que na Francina que havia begut una mica més del compte va anar al bany, va trompassar  a l’escaló d’entrada de la cuina i es va fer mal al turmell, semblava que la cosa no anava a més i després de diverses hores de riure, menjar i ballar tots plegats, cadascú va partir cap a ca seva.

Diumenge dematí, ben prest vaig rebre la primera telefonada, na Gertrudis molt emprenyada em va comunicar que els havia aturat la Guardia Civil i havia fet bufar a en Rafel, que va donar positiu, per la qual cosa immobilitzaren el vehicle i el s’endugueren detingut, ha passat el vespre al “cuartelillo” i sembla li posaran una bona multa i retirada de carnet. Em denunciaran per haver organitzat el sopar i servir begudes espirituoses.

Al cap de una estona molt emprenyat m’ha telefonat n’Andreu, se la va pegar amb el cotxo abans d’arribar a ca seva, i encara que ningú es va fer mal el cotxo ha quedat destrossat, un AUDI de 40.000, m’ha dit que em denunciarà per haver deixat que partís cap a ca seva i em demanarà una indemnització pel cotxo.

Per si no fos poc, na Francina ha parlat amb el seu  germà que és molt llest i m’ha dit que com te un esquinç i no podrà  anar a fer feina a la botiga em demanarà danys i prejudicis, ja que l’escaló no estava senyalitzat.

La darrera telefonada fou d’en Biel, que dilluns li feren una analítica i li han sortir tots es paràmetres disparats, diu que jo tenc la culpa per posar sobrassada i ensaïmada al menú, i que com li han receptat molt de medicaments em denunciarà davant el jutjat de instrucció per muntar un sopar amb tanta grassota.

Sembla que finalment he sabut la realitat de tot plegat, ara que vaig camí del jutjat per la primera demanda, i no és altra que els ha assessorat un que està a una Federació de Muntanyisme i a més a més és advocat. Els hi va dir que l’organitzador per Whatsapp de un esdeveniment és el responsable de tot el que passi.

És igual si un es tira per un penya-segat quan es fa un  autoretrat, o si un altra va sense mirar i es fot un mastegot contra un tronc, o si un tercer es vol fer el graciós i pega dins un avenc o si un qurat li cau una pedra al cap que una cabra ha tirat...............tot, tot, tot és responsabilitat de l’incaut que ha fet el grup de Whatsapp, no em mancaria d’altre, qualcú ha de pagar "EL PATO".

Per cert m'ha recomenat el citat assessor que em faci una bona assegurança de Resposabilitat Civil al seu gabinet i que em farà un bon preu per a poder organitzar futurs "soparillos".

Comentaris